چقدر باهوشی؟؟؟
 
Net Book

یه درخت بسیار بسیار بلند نارگیل بود و 4 حیوان زیر :

 
 یه شیر
http://www.irannaz.com/news_cats_3.html


یه میمون
http://www.irannaz.com/news_cats_3.html 

یه زرافه
http://www.irannaz.com/news_cats_3.html

یه سنجاب
http://www.irannaz.com/news_cats_3.html

 
 
 

اونا تصمیم گرفتند که مسابقه بدن تا ببینن که کدومشون برای
 
 
 
 
برداشتن یک موز از درخت از همه سریعتره
 
 
 
 
فکر میکنی کدومش برنده می شه؟
 

 
 
جواب سوال بازگو کننده شخصیته هااا
 

 
 
پس بادقت فکر کن
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اگه جوابی :

شیر   خنگ هستی

میمون   احمق هستی

زرافه   کودن هستی

سنجاب   نادون هستی


چرا؟؟؟؟؟؟؟؟

درخت نارگیل که موز نداره !!!!!

این مطلب از سایت عشق دونی کپی شده است!!!!

 

برو استراحت کن که حالت اصلا خوب نیست !!!


نظرات شما عزیزان:

bad_boy
ساعت13:52---11 ارديبهشت 1392
من غلام قمرم غیر قمر هیچ مگو
پیش من جز سخن شمع و شکر هیچ مگو
سخن رنج مگو جز سخن گنج مگو
ور از این بی خبری رنج مبر هیچ مگو
دوش دیوانه شدم عشق مرا دید و بگفت
آمدم نعره مزن جامه مدر هیچ مگو
گفتم ای عشق من از چیز دگر میترسم
گفت آن چیز، دگر نیست دگر هیچ مگو
چهره ی زرد مرا بین و مرا هیچ مگو
درد بی حد بنگر، بهر خدا هیچ مگو
دل پر خون بنگر، چشم چو جیهون بنگر
هر چه دیدی بگذر چون و چرا هیچ مگو
گفتم این چیست بگو زیر و زبر خواهم شد
گفت می باش چنین زیر و زبر هیچ مگو
ای نشسته تو در این خانه پر نقش و خیال
خیز از این خانه برون رخت ببند هیچ مگو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 13:32
morteza

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید میدوارم از وبلاگم خوشتون بیاد نظر یادتون نره
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Net Book و آدرس padmin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 134
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 171
بازدید ماه : 214
بازدید کل : 12973
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1






Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

Online User